När Jenna har ljusparty...

...bakar jag halva natten. :)
Söta fröken Jenna kom ner och hälsade på och ville ha ett ljusparty hos mig igår. Därför hann jag bara hem från jobbet i fredags vid 19:30 innan jag stod med förklädet på och ingredienserna på bordet. När klockan var 00:30 började jag bli färdig och ställde in den sista kakan i kylen. Mums!



Det blev till och med hallonmarmelad över efter makronerna men den försvinner fort! :)



Innan gästerna kom sprang jag upp till affären och köpte tulpaner, för det vet jag att mormor hade gjort om hon hade varit här! Hon älskar tulpaner och om hon hade bott närmare hade jag köpt en bukett till henne varje dag, hela våren! :)

På kakfatet finns: Hallonmakroner, Chokladsnittar, Cookies med vit choklad, Citroncupcakes med nutella och Smultron CakePops.

Kommentarer
Skrivit av: JennaT

Underbart gott var det :)

Tur att jag inte bor så nära, då hade vi goffat varje kväll ;P

2012-03-10 @ 19:58:57
URL: http://jennatdesign.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall