Prinsesstårta till lördagsmyset!

I lördags var jag, Stefan och Ängla bjudna till en kompis och hennes man på middag och spelkväll. Jag gjorde så klart en tårta att mumsa på till kaffet. Det blev en riktig prinsesstårta med krona och allt. :)
Jag har länge varit sugen på att göra geishaganache och tog nu tillfället i akt när jag skulle få smaka på tårtan själv. Tyvärr var det en besvikelse, geishasmaken försvann nästan. Men nu vet jag det till nästa gång! :)
(Kronan på tårtan är inte fläckig, det är glitter som inte ville göra sig fint på bild.)



Tårtan innehöll: Chokladbottnar, geishaganache, jordubbs- och vaniljröra, spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sp.

Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Hej! Vår tjej fyller år och ska ha kalas på lördag! En sån här tårta hade ju varit en dröm! Kan man beställa av dig och är det för sent påtänkt i så fall?

2012-04-24 @ 22:18:30









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall