Tårta till jobbet! (igen)

..fast den här gången var det min kära mor och en kollega till oss som beställde en till helgfikat. (Jag och mamma är på samma jobb)
Blommigt och rosa skulle det vara, dom blev nöjda och tårtan gick åt! :)

Det roliga med att göra tårtor är att fixa med dekorationerna och sen att dekorera! Här har jag gjort alldeles för många blommor och blad så jag la dom som blev över i en liten burk så jag kan använda dom till en annan tårta. :)





Och så här blev den:


Tårtan innehöll: Ljusa bottnar, limemousse, dumleganache, spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sp.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall