Bring a cake to work day!

Så var den klar, tårtan jag ska ha med mig till jobbet i morgon. Det blev en enklare variant med blommor och en kantdekoration och lite pärlor. I den är det ljusa bottnar, vit chokladfluff och limemousse. Jag spacklade med en alldeles vanlig smörkräm med lite citronsaft i. Nu får den stå och gotta till sig i kylen till i morgon, hoppas den smakar lika gott som jag tror att den gör! 
 
Förresten!
Borde det inte införas en "ta med dig kaka/tårta till jobbet dag" nån gång i månaden? Tänk vilken gläjde det hade spridit! Mer tårta åt folket! ;)
 
 
 
 
Färgen blev lite tråkig på bilderna, jag får försöka ta bättre bilder i morgon i dagsljuset. :)
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Maj Gadd!!!! VB

2016-01-26 @ 19:40:36
Skrivit av: Jeanette

Tårtdag, tjoho😙
Ser att du fortfarande kan baka, trots uppehållet. Vackert

2016-01-26 @ 20:08:04
Skrivit av: Du gör fantastiska tårtor:-)

Fantastiska tårtor du gör:-)

2016-03-15 @ 19:58:27









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall