Lilla Tingeling!

Grattis till lilla Valencia! :)












Tårtan innehöll: Chokladbottnar, hallon-/vaniljkräm, dumleganache, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp, marsipan och sockerkulor.



Då det var två personer som är nötallergiker på kalaset gjorde jag fyra helt nötfria cupcakes: Citronmuffins med vaniljfyllning och hallontopping.
Valencia fick också två cupcakes: Bananmuffins med mangofyllning och hallontopping.

Jag har aldrig gjort bananmuffins förut och hade lite förutfattade meningar om dem men jag blev glatt överaskad när jag smakade, dom var jättegoda och det är absolut inte sista gången jag bakar något med banan i! :)

Kommentarer
Skrivit av: Valencias mamma

tack så mycket för en så god tårta, alla på kalaset blev överraskad över hur gott den var. ska boka dig flera gånger :-)

2012-03-28 @ 22:15:56









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall