Lilla sjöjungfrun en vecka för tidigt.

Jag fick en beställning av en fd kollega. Han ville ha en tårta till sin dotter med lilla sjöjungrun-tema. Så i fredags höll jag på i flera timmar för att få den färdig men på lördagen dök han aldrig upp. På eftermiddagen fick jag tag på honom och insåg ganska snabbt att jag gjort tårtan en vecka för tidigt! Jag kunde inte göra annat än att skratta och bjöd några vänner på tårta istället. Den var jättegod! :)



Tårtan innehöll: Ljusa bottnar, dumleganache, hallon- och vaniljröra, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp, grädde och marsipan.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall