Höstrusk och virkade mössor!

Jag har upptäckt hur roligt det är att virka mössor och sitter nästan varje dag med en virkning i händerna. Jag har flera projekt på gång samtidigt (typiskt mig) och varvar dem i mellan. Det blir aldrig tråkigt då. :) 
Mössor, halsduk och två filtar ska bli klara innan jag börjar med något nytt tänkte jag.. Fast det vet vi ju hur det kommer gå. ;)
 
 
 

 
Änglas pappa ville ha en varm mössa med öronlappar att ha på jobbet. 
Bak på mössan satte jag min logga, det gör jag på allt jag virkar, så alla ska se vart mössan kommer ifrån. ;)
 
 
 
Min mamma hade köpt garn för att göra en mössa till min lillebror och en till hans tjej, men hon hade inte kommit igång och undrade om inte jag kunde göra mössorna i stället. Fort gick det och fina blev dom!
 
 

Ängla och hennes kompis fick en varsin mössa också. På Änglas mössa (den hellila) ska det sättas en boll också, jag har bara inte kommit så långt än. ;)
 
 
Jag passade på att anväda tjejerna som modeller i morse, när dom ändå var hemma båda två. Mössa och pyamas, varför inte? :)
 
 
 
En kompis fyller snart år och måste ju få en mössa som kommer passa henne perfekt! 
 
Sandras man, Kalle, trivdes så bra i sin mössa att han ville sova i den. ;) (Det är inte Kalle på bilden.)
 

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Oh wow - fasan va duktig du e, åå va jag önska att jag kunde. Älskar den gråa överst, fullkomligen älskar. Shit, säljer du dina mössor nånstans? Skulle verkligen sälja!
//Anna

2014-11-10 @ 23:20:42
Skrivit av: Anonym

Oh wow - fasan va duktig du e, åå va jag önska att jag kunde. Älskar den gråa överst, fullkomligen älskar. Shit, säljer du dina mössor nånstans? Skulle verkligen sälja!
//Anna

2014-11-10 @ 23:21:40









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall