Sjukstuga och ny bloggdesign.

Jag har suttit framför datorn hela dagen, det har jag inte gjort på jag vet inte hur länge! Och det känns i ryggen. Men jag börjar bli nöjd med min design, som inte är min orginaldesign, jag tog en gratisdesign HÄR och har ändrat en del. Jag tycker de tre bilderna här ovanför är fina och jag har inga egna att sätta där just nu så de får sitta kvar tills vidare.
Nu ska jag och Ängla, som kom hem för en stund sen, sätta oss i soffan och mysa innan vi däckar båda två. Ängla har varit jätteförkyld och nu när hon är på bättringsvägen har jag blivit sjuk. Jisses vad ynklig jag är! Så jag har kurerat mig med gulaschsoppa och knäckebröd, det kändes lagom avancerat. ;)

Nu kallar soffan och lilla skruttan. Sov så gott när ni kommer i säng, det kommer jag göra!




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall