Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump!

Fick jag med alla namn? Den där Pippilotta är en påhittig liten galning och när jag fick en Pippi-beställning till en 2årig flicka blev resultatet så här:



Människoansikten är inte det lättaste att göra och hon såg nästan lite tjurig ut, den annars så glada Pippi. ;)



Mitt i all stress på lördagsförmiddagen glömde jag att ta kort innan jag ställde tårtan i kartongen! Men man ser ju det mesta och det är väl det viktigaste? Både Lykke och hennes familj blev nöjda och jag fick höra att de som inte ens äter tårta i vanliga fall hade tagit två bitar. ;)

Tårtan innehöll: Ljusa bottnar, dumleganache, hallon- och vaniljkräm, spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sp.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall