En himla massa tårtor!

På fredag kommer min älskade mormor ner från Stockholm och stannar till på tisdag. Självklart ska hon få tårta efter en så lång bilfärd! Mormor älskar vit choklad och lime så det blir fyllningarna i tårtan. Jag har lite idéer till dekorationen men det låter jag vara osagt ifall det blir något helt annat! :)
Till lördagen ska jag göra en födelsedagstårta till min kära styvfar och hans bror som har fyllt år i veckan. Jag har ingen aning om vad jag ska ha i tårtan eller hur den ska se ut, jag ska sätta mig ikväll och skissa lite på det.
Till på tisdag har jag två beställningar, en födelsedagstårta och en företagstårta. Båda ska bli väldigt roliga att göra!
Och sist men inte minst ska jag göra en födelsedagstårta till en jobbarkompis till på lördag. (Nästa vecka) Hon är en väldigt rosa person så det får ju bli en väldigt rosa och "vårig" tårta eftersom hon aldrig firar sin födelsedag, hon firar in våren! ;)

Jag ser fram emot en vecka fylld med tårtor! :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall