Tråkväder!

Igår sa dom efter nyheterna att det skulle bli soligt idag och det stod i tidningarna att det skulle bli sol och mellan 18-23 grader. Hmpf! Hela himeln är täckt av moln och det blåser som sjutton! Men jag är lika glad för det. Jag har en lime- och jordgubbscheescake i ugnen som vi ska smaska på när mamma kommer hem från jobbet (bilder kommer) och Ängla verkar piggare idag. Hon hade feber igår, stackarn!
Jag ska också sätta in bilder på bordet och stolarna jag fick av mormor och morfar så dom kan se hur det blir.


Det blev ett kort inlägg idag, äggklockan ringer och jag måste fixa med min mumsiga cheescake.
Ha det så bra i blåsvädret!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall