Stackars lilla sjukling..

Min lilla gosegumma vaknade idag och vart så himla peppad inför dagis. Första dagen på "stora" avdelningen. Vi har pratat om det här i en vecka och idag på morgonen kunde hon knappt bärga sig, hon ville inte ens äta frukost för att det var så "bråttom".
Men så tyckte jag att hon var glansig i ögonen och rosig om kinderna så jag tog tempen. Och så klart har hon feber. 38,7. Alldeles för mycket för att orka springa runt en hel dag på dagis. Så vi fick ringa och säga att hon kommer en annan dag istället. Jisses vad skruttan blev besviken! Hon som hade längtat så länge! <3


Ser ni att Nalle har ett likadant nattlinne som Ängla? Jag hittade dessa för femtio kronor på KappAhl i veckan. Jag älskar rea! :)

Kommentarer
Skrivit av: Malin Granath

Stackars lilla söta Ängla..

Hoppas att hon kryar på sig fort så hon får leka med de andra "stora" barnen.



//Malin

2011-08-22 @ 17:33:06
URL: http://www.familjengranath.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall