Lördag, husrenoveringsplaner och konsert.

I lördags bestämde jag och Ängla oss för att gå bort till Aaron och Liia, Änglas bästa kompisar. Vi hann bara komma utanför porten innan vi mötte två jättesöta hundar, den ena (som hette Molly) ville så gärna att Ängla skulle klappa henne att hon nästan la sig ner på marken. Ängla var lite försiktig först men sen klappade hon båda hundarna och pratade glatt med hussen.




Har ni sett superrean på Cubus? Vi var där i veckan och köpte en massa kläder till både Ängla och mig. De blåa byxorna kostade bara femtio kronor, precis som tröjan hon har på sig.




Sötnosen Liia smaskar på klubban hon fick av Ängla.



Mamma Elin hade tagit med ett gammalt dockhus hem från en loppis hos barnens farfar i Kalmar, planen är att det ska renoveras och bli Liias 2årspresent. Vi satt halva kvällen och planerade och skrev listor på vad som skulle inhandlas. Jisses vad fint det kommer bli!




Under kvällen fick vi gå på konsert där Aaron och hans kompis Emilia sjöng och spelade. Mycket vackert! ;)



Klockan hann bli nio innan småtjejerna somnade men det var ju trots allt lördag. :)



När vi skulle dra oss hemmåt så kom jag på att jag inte hade tagit med mig vagnen, och Ängla sov som en stock. Jag övervägde att bära Ängla hem men det kändes inte som någon vidare bra idé då jag hade både kamera, väska och kläder att bära. Som tur var så kom Elins granne hem precis när jag var som mest fundersam så vi fick skjuts hela vägen hem till porten. Ibland ska man ha tur. :)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall