Karl-Oskardagarna i Växjö.

Idag har vi varit i stan och gått på "marknaden", det var mest affärer som hade tagit ut sina varor på gatorna och reade ut kläder, böcker, ja allt möjligt egentligen. Vi köpte en varsin chokladmunk, jag och Stefan och Ängla ville ha en slushice sen var vi mest på tivolit och åkte karuseller. Ängla hade jätteroligt och blev mer och mer modig för varje karusell hon åkte, hon fick till och med upp Stefan i det stora parisehjulet!


Jag och Ängla började med att åka lilla parisehjulet.


Ängla älskar tåg och hittade en tåg-karusell. Gissa om hon var glad?! :)




Det gäller att ha koll på handväskan så den inte flyger av!
Hon var så söt, min lilla Ängel, hon gick runt med sin handväska med den lilla plånboken i. Däri hade hon lagt sina guldpengar som hon köpte lotter för. <3


Vi tog en åktur med Aladdin, Anden och den flygande mattan, Ängla skrattade hela vägen.



Ängla hade så klart med sig Mimmi upp i det blå!



På vägen hem somnade Ängla och både jag och Stefan var helt slut. Det tar på krafterna att gå runt i solskenet en hel dag. Men det var det värt! :)



Lillfisen vaknade till när vi kom hem och sen dess har vi bara slappat, pratat med mamma (som fortfarande är i Sthlm) och druckit välling. Jag hoppade över det sista, välling är inte riktigt min grej. ;) Ängla somnade för ett par timmar sen och med den här bilden säger jag god natt och tack för mig.

 
Sov gott, världen!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall