Elias 2 år!

En ungdomskompis som jag inte har träffat på nästan tio år hörde av sig och ville ha en tårta till sin son som fyllde två i onsdags. Han berättade att Elias gillar bilar och att han själv har upptäckt och älskar tåg. Så det är väl klart att han ska få en tågtårta! :) Jag fick helt fria händer, så länge det var bilar eller tåg med på tårtan.
Det här var nog den roligaste tårtan jag har gjort, det var så kul att sitta och pyssla med tågen och försöka få dom så lika ett tåg som möjligt. Jag menar; Elias måste ju se vad det är på tårtan, annars är det väl ingen idé. ;)
Jag hoppas alla blir nöjda och att Elias får ett underbart kalas i morgon! Grattis! :)

Efter ett par timmars arbete blev den så här:







Tårtan innehöll: Ljusa bottnar, hallon/vaniljfluff, dumleganache, spacklad med grädde, täckt med p, dekorerad med sp och marsipan.

Kommentarer
Skrivit av: Elias mormor

jag tycker du är något utöver det vanliga på att göra tårtor. vilken fin tårta till Elias....ja alla tårtorna var jättevackra från bettan

2011-04-16 @ 18:50:45









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall