Det var inte igår..

Här får ni lite bilder från hela året som jag inte bloggat!
 
 
 
Jag har haft en ganska lång paus och har knappt bakat alls på hela vintern, det har varit så mörkt och regnigt att lusten helt försvann. Allra helst hade jag legat under täcket och gömt mig hela vinterhalvåret och kommit fram ungefär samtidigt som snödropparna.
Så nu när snödroppar, krokusar och en strålande vårsol är här så finns det väl inga ursäkter längre? Det är dags att damma av vispar, bunkar och verktyg och börja baka igen! Vi hörs snart igen! ;)

Kommentarer
Skrivit av: jeanette

Många fina bilder på tårtor och annat.
Ser fram emot att få se lite nya tårtor och kanske även smaka!

2014-03-16 @ 16:39:31
Skrivit av: Karin

Hoppas du finner lusten till att baka och blogga snart igen. Saknar alla dina fina bakverk!

2014-05-15 @ 16:58:13
URL: http://www.bagerskan.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall