Östregårds loppis!

Igår var vi på loppis, hela familjen, innan mormor, morfar, Pia och Nelson skulle bege sig upp mot Stockholm igen. Jag hittade hur mycket som helst som jag ville ta med mig hem men jag har redan en hel del projekt som måste bli klara innan jag fortsätter på något nytt. Fast sängen längst ner är jag sugen på att köpa och göra iordning till Nelson. Pia hade blivit överlycklig! :)


En växasäng och ett gammalt krocketspel. Ängla gillade sängen. ;)


Alltså! Hur underbar är inte den här soffan!? Jag typ dog!

Nästa projekt?


Jag ångrar nästan att jag inte köpte den här tavlan. Undrar om den finns kvar nästa gång?


Om jag hade haft plats så skulle hela toalett-serien följd med hem! Längst bak i ett hörn hittade mamma den, det  var kärlek vid första ögonkastet! Hmm, jag kanske har mer plats hemma nästa söndag?


Är den inte söt? :)

Åk dit och kika själva vettja! Östregård

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall