Symässan i Sthlm!

Min alldeles underbara, älskade mormor bjöd oss på symässan när vi var och hälsade på. Jag får ofta idéer om vad jag vill virka, baka eller sy men när jag kom in här så stod det helt still i huvudet! Det var så otroligt mycket att titta på; virkat, stickat, knypplat, lappat, sytt. Kläder, tofflor, fluffiga bollar. Det fanns pysselstationer nästan överallt och vart man än vände sig fanns det tyg, garn, stickor, symaskiner och nålar. Underbart med andra ord. :)



Jag älskar (!) den gröna klänningen! Tyvärr kom jag inte tillräckligt nära för att kunna ta ett bra kort på det broderade mönstret, men jisses vad fin den är! :)















Jag är så himla sugen på att sy ett lapptäcke! Är det svårt? Någon som har gjort det och kan komma med lite bra tips? :)







Om min kära Jenna hade varit med så hade hon definitivt fastnat här nånstans mellan alla pärlor!

















Det här är de största stickorna jag någonsin sett! :)



TACK mormor! <3

Kommentarer
Skrivit av: emmelie

Underbart!



Kika gärna in på min fotoblogg, SagaPhotos! :)

2011-11-15 @ 21:50:18
URL: http://sagaphotos.blogg.se/
Skrivit av: Jenna T

Ååååå, jag önskar jag varit med er :) Och du har helt rätt, jag hade parkerat mig själv vid pärlorna :D

Nästa gång du kommer och hälsar på mig ska vi till en liten butik som BARA säljer pärlor, de har allt och lite till vad det gäller pärlor ;)

2011-11-15 @ 22:19:03
URL: http://jennatdesign.blogg.se/
Skrivit av: Sofie

Den gröna klänningen är ju helt underbar! :)

2011-11-16 @ 21:15:56
URL: http://annikasofie.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall