Torsdagsmiddag!

Min kära vän Elin har velat att jag ska göra en tacopaj till henne hur länge som helst. Jag gör det ganska ofta och den är så himla god! (Om jag får säga det själv.) Så vi bestämde att jag och Stefan skulle komma en kväll och ta med oss tacopaj. Samma dag kände jag mig väldigt baksugen och bestämde mig för att göra cookies med vit choklad i. Jag har inte gjort dem på jättelänge och de är fantastiskt goda och är inte lika mättande som en tårta. ;)
Jag glömde så klart att ta kort på pajen men här kommer ett par andra bilder från kvällen:




Tack för en jättemysig kväll, det gör vi om snart igen!


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall