Fina, fina Maja!

Nu har lilla Maja bott hos oss i tre månader, jisses vad tiden går fort! Hon har kommit att betyda mycket för både mig och Ängla och vi skrattar gott åt hennes påhitt nästan varje dag! Hon är som en liten hund, springer alltid fram till dörren när man stoppar i nyckeln, ställer sig på bakbenen och jamar. Hon hoppar och leker med både Ängla och hennes kompisar, naffsar och boxar försiktigt med sina små tassar.
Ikväll är vi hemma själva, jag och Maja. Det är vid såna här tillfällen jag uppskattar henne som mest, hon känner på sig när jag känner mig ensam och saknar Ängla och kommer direkt upp och sätter sig hos mig och spinner. Eller så rycker hon tag i ett garnnystan och springer med det i munnen och snubblar så hon gör flera kullerbyttor. I vilket fall får hon mig att känna mig gladare.

Så tack kära Maja, du är den perfekta Alla Hjärtans Dag-dejten. ;)





Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall