Här virkas det för fullt mellan tårtbak, jobb och familjeliv!

Jag var på Panduro och hittade en himla massa billiga garner i alla möjliga färger och bestämde mig för att virka kuddfodral åt Änglas Ikea-kuddar. Garnet räckte till en kudde så jag måste åka och köpa mer i samma färger, hon vill ha fler än en kudde på sängen.:)

Framsida:


Baksida:


Den här kudden är med överallt i hela lägenheten, Nalle ska sova på den, dockan ska sova på den och självklart ska Ängla sova på den. Hon älskar den helt enkelt. :)

Kommentarer
Skrivit av: Jenna T

Jag blir också sugen på att virka kuddar nu :)

2011-10-02 @ 18:28:38
URL: http://jennatdesign.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall