Jennas designtårta!

Min allra bästa vän kom ner från Göteborg med sin kille och hälsade på. Jenna hade med sig sin mamma som bor i närheten av mig så jag städade som 17 för att imponera och självklart skulle Jenna få en tårta gjord speciellt för henne. Jenna älskar skor och handväskor så vad skulle vara mer passande än just det på tårtan?
Jag ville att det skulle "hända något" i tårtan så jag gjorde flera bottnar i olika färger. Det blev en stor succé! :)

Kika på Jennas blogg!









Tårtan innehöll: Färgade bottnar, limemousse, vit chokladganache, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp och silverkulor.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall