Bättre sent än aldrig!

I november förra året gjorde jag den här tårtan till en pojke som skulle döpas. Jag skulle lagt upp bilder på den tidigare men det har bara inte blivit av, därav rubriken "Bättre sent än aldrig".
Filips föräldrar ville att tårtan skulle se ut som inbjudningskorten de hade skickat ut. Tyvärr har jag ingen bild på kortet men jag tycker det blev likt och alla var nöjda med både smak och utseende.



Tyvärr så sprack sp:n under "armarna" och det var inte det lättaste att dölja. Men man lär av sina misstag! :)




Kommentarer
Skrivit av: Cajsa

Den var jätte fin och min syster och hennes man var så nöjda dom någonsin kunde bli. Tårtan var näst intill identisk med kortet förutom att vi ändrade texten då såklart:). Den var också super duper god. Tack åter igen för hjälpen och pysslet du fick göra för att få den i rätt form. Du är otroligt duktig:)

2012-04-21 @ 02:19:16









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall