Testtårta!

På lördag döps min lilla kusin Nelson. Jag känner mig mer som en moster än kusin eftersom hans mamma (min moster) är lika gammal som mig. Jag ska i vilket fall bli gudmor/fadder åt denna lilla guldklimp och få äran att göra hans doptårtor.
Samma dag fyller Nelsons pappa 30 år så vi ska ha lite fest för honom och ännu mer tårta men han har önskat en fransk chokladtårta, och eftersom jag aldrig gjort en sån så testade jag att göra en ikväll. Den blev fantastiskt god och var inte alls svår att göra! (Recept kommer.) En absolut favorit för chokladälskaren! Jag är ingen kaffedrickare men kan tänka mig att den smakar helt underbart med en kopp kaffe. ;)
Den var väldigt mäktig så den räcker till många.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall