Vilken underbar dag!

Det är riktigt skönt väder ute och våren är på väg, den har vi väntat på länge, Ängla och jag!
Dagen började alldeles fantastiskt! Jag hade fått ett mail från en bekant som undrade om jag kunde göra två tårtor med Star Wars-tema till hans sons födelsedagskalas på lördag. Min första beställning!! Jag är helt överlycklig och har redan en massa idéer!
Idag ska jag göra två tårtor till en kompis son som fyller sex år i morgon, Lego-tema ska det vara på dom. Och så ska jag göra en till, tills på söndag, då min pojkväns kompisar med respektive ska träffas och ha lite tårtbjudning. Jag och pojkvännen ska självklart också vara med. :) Fem tårtor på en vecka, det är inte dåligt det!
Ängla ligger och sover middag, när hon vaknar ska vi ta en promenad och handla lite till tårtorna. Ikväll åker hon till sin pappa över natten och jag ska sitta och göra små legobitar i sp (sugarpaste) innan jag sätter ihop morgondagens tårtor. Jag ska också försöka hinna sätta in lite bilder här på tårtorna jag hittills har gjort.
Ha en underbar och solig dag!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall