Våren försvann lika fort som den kom!

16:50
Vi fick ju i alla fall ett par timmars sol innan regnet och snön kom tillbaka, man ska vara glad för vad man får! :)
Jag sitter och väntar min andra hälft, vi ska åka in till stan och köpa tårtlådor när han slutar jobbet. Jag har letat lite efter billiga lådor eftersom det är en aning otympligt att frakta tårtorna i lådor från Stefans jobb. Dom är en aning för stora och ganska mycket för höga! Jag ringde till MaxiBageriet och frågade om jag kunde få köpa ett gäng, det var inga problem, och dom kostar bara fem kronor stycket! Mycket bra affär, om jag får säga det själv! :)
Ikväll ska jag börja lite med helgens tårtor, jag ska försöka göra en liten "Yoda" eller den håriga lilla typen från Star Wars-filmerna. Eller kanske båda! :) Jag kan inte riktigt bestämma mig hur den ena tårtan ska se ut, förhoppningsvis kommer idéerna ikväll när jag sitter och pillar med gubbarna.
Tyvärr blev söndagens tårtkalas inställt pga en massa sjuklingar, en ligger på sjukhus och några andra har gått och blivit magsjuka. Uscha! Hoppas dom kryar på sig fort!
Åh, jag saknar mitt lilla Änglatroll! Hon ska vara hos sin pappa tills på söndag. Jag kanske ska göra en liten bakelse till henne på söndag? Nähä, nu är det dags för tårtlåde-köp!
Ha det bra i kylan!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall