Två jobbtårtor på samma kväll!

Igår gjorde jag två tårtor. Den ena var till en kompis som jobbar på SSS i Växjö. Han ville ha säkerhetsloggan på tårtan och självklart fick han det! :) Den andra tårtan var till en kompis till min pojkvän. Han har lite åldersnojja och ville absolut att det skulle stå "Erik 20 år" på tårtan. Jag ska inte avslöja hans riktiga ålder men jag tycker absolut inte att det är en ålder att vara rädd för. ;)



Tårtan innehåller: Chokladbottnar, hallon- och vanilj-röra, dumleganache, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med mp/marsipan.





Tårtan innehåller: Chokladbottnar, vaniljkräm, daimganache, spacklad med grädde, täckt och dekorerad med sp.


Jag fick veta i eftermiddags att tårtorna smakade jättebra, det är alltid lika roligt att höra! :)

Kommentarer
Skrivit av: Annie

Hej

Va fina tårtor du gör=)

Undrar bara var han Erik bor=)? undrar det är den jag tror..:P

kram

2011-03-31 @ 10:18:05
Skrivit av: Tårtfröken

Tack så mycket! :) Erik bor i Alvesta.

2011-03-31 @ 13:09:47
Skrivit av: Jannica

Hej. Jag har skickat ett mail till dig men har ej fått något svar. Tacksam för svar

2011-04-01 @ 13:58:30









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall