Star Wars till Christopher!

Min första beställning är till en stor kille på hela fem år som ska ha kalas i morgon. Hans pappa hörde av sig till mig och sa att Christopher gillar Star Wars och undrade om jag kunde göra två tårtor med det temat. Ingenting är omöjligt, tänkte jag, och tackade ja till den ärofyllda uppgiften! Och nu, snart kl 2 mitt i natten, 13 timmar senare, är jag färdig! (En lunch med mitt hjärta och ett snabbt besök på ica inräknat.) Jag har haft jätteroligt och tiden flög iväg! Nu hoppas jag att alla blir nöjda i morgon, och självklart att lillkillen gillar dekorationen! :)
Här kommer lite bilder:

Tårtan är fylld och redo att spacklas, täckas och dekoreras!



Färdig!


Tårtan innehöll: Ljusa bottnar, limemousse och mjölkchoklad- (med smarties) ganache, spacklad med grädde, täckt med marsipan, dekorerad med sp och marsipan.



Redo att spacklas, täckas och dekoreras:



Färdig!


Tårtan innehöll: Chokladbottnar, vanilj-/jorgubbsmousse och vaniljkräm, spacklad med grädde, täckt med sp, dekorerad med sp och marsipan.

Kommentarer
Skrivit av: Din kära bror gurkan !

Jag måste säga att du har verkligen överträffat dig själv när det gäller dom här tårtorna ! Dom blir så jävla bra och jag beundrar verkligen din konstnärlighet :)!

2011-03-12 @ 03:41:43
Skrivit av: Tårtfröken

Tack, gurkan! Gulle du! :)

2011-03-12 @ 12:57:41
Skrivit av: linus <3<3<3<3

haha gurkan mamma och jag trode att det var den som var med i sveriges värsta bilförare :S hahahahihiha mamma sa först gurgan är vi släkt med honom hahahahahahahaha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-18 @ 17:58:23









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall