Härliga söndag!

Idag när jag kommer hem från jobbet ska jag göra en tårta till min fantastiska vän Jenna. Hon flyttade upp till sin hemstad Göteborg för ett par år sen och vi har inte träffats på säkert ett halvår! Nu är hon nere och hälsar på med sin pojkvän och självklart ska dom få tårta! Eftersom att Jenna inte vet hur tårtan ska se ut så kan jag inte skriva det här, men det kommer bilder, jag lovar! :)

Det blev ett snabbt och kort inlägg, jag måste börja jobba nu. Ha en underbar dag i solen och ta hand om er!

Kommentarer
Skrivit av: Fia

Vilka jätte fina tårtor du gör!

2011-06-17 @ 11:18:13
URL: http://www.sofsan.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall