Tjejvecka!

Jag och Ängla ska bo hos mamma i en vecka när min kära far och lillebror är och fiskar i Norrland. Min underbara familj bor i ett urmysigt hus på landet där man kan springa runt halvnaken (eller helnaken om man känner för det) utan att någon annan än en och annan häst ser det. Jag hoppas att det blir fint väder så vi kan vara ute hela dagarna!

Mamma<3


Jag har lite att göra under den här veckan. När jag var i Sthlm hos mormor senast så hittade jag ett jättefint gammalt runt bord med två fantastiskt vackra stolar till. Möblemanget har tillhört min morfars mor och sedan hon gick bort har möblerna stått i mormor och morfars garage. I alla fall.. Jag fick stolarna, bordet, en lampa och lite porslin. Stolarna ska målas vita och kläs om och bordet ska målas vitt, det också. Det krävs ju lite tid eftersom det ska slipas sen målas ett par gånger. Tur att jag har hela veckan på mig! :)

Min lilla Ängel har varit på bröllop med sin pappa idag. Jag gjorde två inbakade flätor och satte sidenrosetter längst ut. Hon grinade hela tiden men blev nöjd med frisyren så fort jag var färdig. Hon blev så himla söt! Det är hon ju iof alltid. ;)



Det här kortet är inte från idag, med flätorna, det är en av mina favoritbilder på Ängla. <3



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall