Bottnarna till Jennas designtårta.

I Jennas Designtårta hade jag alla regnbågens färger på bottnarna. Jag fick inte med någon bra bild i det första inlägget så jag tänkte lägga till några nu.

Först delade jag upp smeten i sex skålar och färgade med pastafärger.


Sen gräddade jag dom en i taget, lät dom svalna och plastade in dom för att sedan lägga dom i frysen över natten.




Det tar en hel del tid att göra dom här bottnarna så planera väl om du ska ge dig på att göra dom. :)




Jenna blev glatt överaskad av innehållet! :)


Ha det bra och sov gott!


Kommentarer
Skrivit av: saralovisa

Woooow så tufft! Extremt mäktigt!:)



Åh men tack, vad snäll du är! Nej alltså seriöst, den som inte har en dålig dag ibland kan inte vara mänsklig!

2011-08-23 @ 23:10:30
URL: http://saralovisa.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall