Jorgubb-/limecheescake

En tjej på jobbet hade sin sista dag igår (onsdag) och ville bjuda på cheescake så jag gjorde fem stycken och det både räckte och blev över. De var väldigt uppskattade och Therese var nöjd. Mission accomplished! :)



Mmmm, vad gott det var!!



Lycka till på Vårdcentralen, Therese!


Jag och en annan kollega gjorde väldigt chokladiga kärleksmums med pesionärerna i huset samma dag, självklart glömde jag ta kort på dem men de var de godaste kärleksmums jag ätit! Det var väldigt mycket choklad i; chokladbotten med chokladbitar i och chokladglasyr. Helt underbara! Jag hittade receptet här. Ni bara måste prova!
Nästa gånga jag gör dem ska jag komma ihåg att ta kort! ;)

Kommentarer
Skrivit av: adisa

såga fina bilder på födelsedagstårtor, och undrar om man kan beställa en? min dotter fyller ett i sep:)

2011-08-17 @ 22:27:15









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall